ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ E-MAIL МАРКЕТИНГУ
PDF

Ключові слова

E-mail-маркетинг, e-mail-розсилка, канал продажі, комунікація, спам

Як цитувати

Процишин, Ю. (2019). ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ E-MAIL МАРКЕТИНГУ. ΛΌГOΣ. МИСТЕЦТВО НАУКОВОЇ ДУМКИ, (5), 13-15. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2617-7064/article/view/20

Анотація

У статті розглянуто теоретичні основи е-mail-маркетингу як ефективного інструменту комунікації з споживачем. Наведено його відмінність від спаму та разової розсилки. Обґрунтовано необхідність використання інструментів e-mail маркетингу для ефективної взаємодії з цільовою аудиторією, що сприяє налагодженню тісних зв’язків з існуючими клієнтами та допомагає залучити нових.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 71 | Завантажень: 90 |