КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУТНІСТЬ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ
PDF

Ключові слова

конкуренція, конкурентоспроможність, стратегія, конкурентна ціна, конкурентна позиція, конкурентні переваги

Як цитувати

Богацька, Н., & Пшенична, В. (2018). КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ: СУТНІСТЬ ТА ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ. ΛΌГOΣ. МИСТЕЦТВО НАУКОВОЇ ДУМКИ, (1), 30-32. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2617-7064/article/view/58

Анотація

У статті розглянуто сутність конкурентоспроможності підприємств, чинники, що сприяють та стримують її розвиток. Визначено основні завдання та напрями підвищення конкурентоспроможності. Проаналізовано вплив конкуренції на рівень ціни залежить від типу ринку.

PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 28 | Завантажень: 117 |