Анотація
Пошук шляхів вдосконалення господарської діяльності підприємств повинен базуватися на оцінювання потенціалу їх економічного розвитку. У
статті обґрунтовано доцільність застосування з метою такого оцінювання показника ринкової вартості підприємств. Встановлено ієрархічний характер
формування цієї вартості. Представлено загальний підхід до використання показника ринкової вартості підприємств при оцінюванні потенціалу їх
економічного розвитку.
Посилання
Амоша, О. І. & Саломатіна, Л. М. (2017). Інноваційний розвиток промислових підприємств у регіонах: проблеми та перспективи. Економіка України, (3), 20-34.
Колещук, О. Я., Ємельянов, О. Ю. & Гришко, В. А. (2009). Оцінювання впливу чинників на рівень зношення основних засобів та визначення можливостей щодо його нормалізації. Вісник Національного університету «Львівська політехніка» Проблеми економіки та управління, (640), 47-55.
Коновал, В. В. (2014). Оцінювання потенціалу розвитку підприємств легкої промисловості. Вісник Херсонського державного університету, (6 (2)), 206-209.
Тищенко, Т. І. (2015). Оцінювання інноваційного потенціалу промислового підприємства. Економічний вісник ДВНЗ УДХТУ, (2 (2)), 65-71.
Фещур, Р. В. & Тимощук, М. Р. (2006). Формування системи показників оцінювання потенціалу розвитку підприємства. Вісник Національного університету «Львівська політехніка» Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку, (567), 176-180.
Дашко, І. М., Ємельянов, О. Ю. & Крет, І. З. (2011). Сутність інвестиційного ризику та його врахування при обґрунтуванні напрямів інвестиційної діяльності. Вісник Національного університету «Львівська політехніка» Проблеми економіки та управління, (698), 28-34.
Максименко, І. О. & Бокій, В. І. (2008). Ринкова вартість підприємства як результат реалізації його економічного потенціалу. Вісник Хмельницького національного університету, (3 (1)), 192-221.
Мамонтова, Н. А. (2010). Побудова системи управління вартістю компанії. Актуальні проблеми економіки, (1(103)), 21–26.
Хіміон, О. О. (2010). Теоретичні і методичні засади оцінки управління вартістю компанії. Актуальні проблеми економіки, (5(107)), 150–158.

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Завантаження
| Переглядів: 134 | Завантажень: 130 |