Анотація
У статті проведено експериментальну перевірку організаційно-педагогічних умов формування готовності майбутніх бакалаврів автосправи до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Викладені підходи до описання процесів проведення педагогічного експерименту з курсантами спеціальності «Автомобільний транспорт». Основна увага приділена дослідженню процесу формування педагогічного експерименту, його властивостей та критеріїв. Педагогічний експеримент поєднував теоретичні, емпіричні, математичні і статистичної методи обробки даних. Педагогічний експеримент з реалізації моделі формування готовності майбутніх бакалаврів автосправи до застосування ІКТ у включає три етапи: підготовчого, формувального, контрольного. Результати формувального етапу педагогічного експерименту підтвердили, що формування готовності майбутніх бакалаврів-прикордонників автосправи до застосування ІКТ є важливим фактором підвищення їх професійної підготовки.
Посилання
Babanskyi Yu. (1988). Pedahohycheskyi eksperyment (pp. 91-106). Moscow. [in Russian].
Kyslyi V. (2009). Metodolohiia ta orhanizatsiia naukovykh doslidzhen : konspekt lektsii dlia stud. spets. 8.050201 Menedzhment orhanizatsii» usikh form navchannia. Sumy: SumDU. [in Ukrainian].
Panasenko E. (2013) Eksperyment u pedahohichnykh doslidzhenniakh v Ukraini : teoriia ta praktyka (1943-1991 rr.). Donetsk: Derzhavne pidpryiemstvo Ordena “Znak poshany” vseukr. derzhavne bahatoprofilne vyd-vo“Donbas”. [in Ukrainian].
Snizhko M. (2010). Metodychna systema orhanizatsii alhorytmichnoho testuvannia v protsesi pidhotovky maibutnikh vchyteliv matematyky, (5), 160-167. [in Ukrainian].
Yahupov V. (2002). Pedahohika. Kyiv. Lybid’. [in Ukrainian].

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Завантаження
| Переглядів: 107 | Завантажень: 130 |