
Дата публікації
червень 5, 2020
Ключові слова
- фонетика; література; вимова; просодія; інтонація; французька мова
Як цитувати
Жила, Г. (2020). ФОНЕТИКА, ЛІТЕРАТУРА ТА ВИКЛАДАННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/3238
Авторське право (c) 2020 Ганна Жила

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
Оволодіння гарною вимовою вимагає як специфічного навчання, так і систематичного навчання, що допоможе учню сприймати та відтворювати звукові одиниці мови у заданих контекстах. Оскільки проблема вимови зараз знаходиться в центрі мовних та дидактичних дискусій, ця стаття має на меті пояснити місце літературного тексту у навчанні/вивченні фонетики французької мови.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
- Conseil de l’Europe / Division des Politiques Linguistiques (Strasbourg) (2001). Cadre européen commun de référence pour les langues. Apprendre. Enseigner. Evaluer (CECRL), trad. par Lieutaud S., Paris : Didier.
- Genette G.(1966). Figures I. Paris : Editions du Seuil, col. « Tel Quel ».
- Yoo H., Delais-Roussarie E., Lolive D. & Barbot N. (2015). Le Rythme en Lecture Oralisée (parole synthétique et parole naturelle), Revue française de linguistique appliquée, vol. XX, n°2.
- Feldenkrais M. (1977). Awareness through movement: easy-to-do health. Exercises to improve your posture, vision, imagination, and personal awareness. New York: Harper Row.