
- комп'ютерні та інформаційні технології; глобалізація; ед'ютеймент; споживач; віртуальне середовище
Авторське право (c) 2020 Марина Лазарева

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
У статті проаналізовано процес трансформації вітчизняної освітньої галузі під впливом новітніх комп'ютерних та інформаційних технологій. Розглянуто особливості миттєвого доступу до інтернет-мережі, наявних у ній баз даних, форматів подачі інформації та пов'язану із цим видозміну ставлення користувача до традиційного аудиторного навчання. Підкреслено, що подібна легкість отримання знань може супроводжуватись формуванням у свідомості людини безвідповідального ставлення до навчання, обов'язків, розподілу часу, невмінням аналізувати інформацію, виродженням оригінальності, бажання думати і особистісно розвиватись. Розглянуто основні недоліки української освітньої галузі та зазначено, що професія педагога потребує переосмислення, адже видається, що в недалекому майбутньому завдання викладача полягатиме не у передачі знань, а у прививанні вмінь коректно обробляти інформацію.
Завантаження
Посилання
- Ko, Chao-Chun & Young, Shelley Shwu-Ching. Explore the Next Generation of Cloud-Based E-Learning Environment. Edutainment Technologies Educational Games and Virtual Reality / Augmented Reality Applications: Proceedings of the 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment (Vol. 1, pp. 107-114). September 7-9, 2011, Taipei, Taiwan. Berlin, Heidelberg: Springer.
- Больц, Н. (2011). Азбука медиа. Москва: Европа.
- Добровольська, І. В. (2018). Ед’ютейнмент – нові методи навчання "нових" дітей. Освітній проект "На урок". Вилучено із https://naurok.com.ua/vistup-na-pedagogichniy-radi-z-temi-ed-yuteynment-novi-metodi-navchannya-novih-ditey-38599.html
- Ильин, А. Н. (2012). Культура, стремящаяся в никуда: критический анализ потребительских тенденций. Омск : Изд-во ОмГПУ.
- Lu, Wang & Xiaoting, Wang, Qiang, Ju, Quanwei, Li, Manyi, Li, Wei, Zhang. Game-Based Mobile Learning System for Campus on Android Platform. Edutainment Technologies Educational Games and Virtual Reality / Augmented Reality Applications: Proceedings of the 6th International Conference on E-learning and Games, Edutainment (Vol. 1, pp. 55-62). September 7-9, 2011, Taipei, Taiwan. Berlin, Heidelberg: Springer.