ΛΌГOΣ.ONLINE (2020)
Технічні науки та інформаційні технології

Дата публікації
жовтень 8, 2020
Ключові слова
- підвіска на подвійних поперечних важелях; центр та висота крену підвіски; кут крену автомобіля; autodesk inventor; динамічний аналіз; ЛСА ХАДІ; ХАДІ-33.
Як цитувати
Морозовський, Д. (2020). ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ ПОЛОЖЕННЯ ЦЕНТРА КРЕНУ ПІДВІСКИ НА КУТ КРЕНУ АВТОМОБІЛЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИНАМІЧНОГО АНАЛІЗУ. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/4856
Авторське право (c) 2020 Дмитро Морозовський

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
Побудовано трьохвимірну модель на базі гоночного автомобіля ХАДІ-33 з підвіскою на подвійних поперечних важелях. За допомогою динамічного аналізу в середовищі Autodesk Inventor проведено дослідження впливу зміни положення верхніх поперечних важелів передньої та задньої підвісок на центр крену та кут крену автомобіля при русі по криволінійній траєкторії.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
- Раймпель, Й. (1987). Шасси автомобиля: Элементы подвески. Г.Г. Гридасов. (ред.). Москва: Машиностроение.
- Осепчугов, В.В. & Фрумкин, А.К. (1989). Автомобиль: Анализ конструкций, элементы расчета. Москва: Машиностроение.
- Лукин, П.П., Гаспарянц, Г.А. & Родионов, В.Ф. (1984). Конструирование и расчет автомобиля. Москва: Машиностроение.
- Плетин, Д.А. (2014). Особенности конструкции гоночных автомобилей класса Формула. Известия МГТУ «МАМИ», (19), 63-66.
- Постигаем "Центр крена". Вилучено з http://rc-auto.ru/articles_podveska/id/291/.