ΛΌГOΣ.ONLINE (2020)
Технічні науки та інформаційні технології

ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ГРАФІКИ ПІД ПРИСТРОЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ

Дмитро Матвєєв
Харківський національний університет радіоелектроніки
Про автора
Олексій Лановий
Харківський національний університет радіоелектроніки
Про автора
Дата публікації жовтень 14, 2020
Ключові слова
  • віртуальна реальність; ігрові рушії; окулус квест; оптимізація; комп’ютерна графіка; полігони; шейдери
Як цитувати
Матвєєв, Д., & Лановий, О. (2020). ПРОБЛЕМИ ОПТИМІЗАЦІЇ ГРАФІКИ ПІД ПРИСТРОЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/5033

Анотація

EOI 10.11232/2663-4139.14.04

Розробка застосувань під віртуальну реальність вимагає глибокого розуміння методів обробки комп’ютерної графіки сучасними графічними бібліотеками та складності обробки кожної графічної складової цього процесу. У даній статі розбираються основні аспекти, які впливають на продуктивність і пропонуються принципи, яких бажано дотримуватись для отримання кращого результату.

 
Переглядів: 11

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

  1. Virtual Reality Best Practices. Retrieved from https://docs.unrealengine.com/en-US/Platforms/VR/DevelopVR/ContentSetup/index.html
  2. Performance Guidelines for Mobile Devices. Retrieved from https://docs.unrealengine.com/en-US/Platforms/Mobile/Performance/index.html
  3. Mobile Performance Tips and Tricks. Retrieved from https://docs.unrealengine.com/en-US/Platforms/Mobile/Performance/TipsAndTricks/index.html
  4. Draw Call Cost Analysis for Quest. Retrieved from https://developer.oculus.com/documentation/native/android/mobile-draw-call-analysis/