ΛΌГOΣ.ONLINE (2020)
Економічні науки

Дата публікації
листопад 6, 2020
Ключові слова
- економіка; екологія; маркетинг; екологічний маркетинг; Україна
Як цитувати
Закаблуківська, В., Калайда, В., & Лиськова, Л. (2020). ЕКОЛОГІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК СПОСІБ ЕТИЧНОГО ПРОСУВАННЯ ТА ПОПУЛЯРИЗАЦІЇ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. https://doi.org/10.36074/2663-4139.15.02
Авторське право (c) 2020 Вікторія Закаблуківська, Валентина Калайда; Леся Лиськова (Науковий керівник)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
У статті розглядається сутність поняття екологічного маркетингу, його функції, мотиви та методи використання. Підкреслюється важливість ролі маркетингової концепції екологічного маркетингу у бізнес-діяльності сучасних українських підприємств, проблематика реалізації та формування механізмів її імплементації у маркетингову діяльність українських компаній.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
- Passent Tantawi, Nicholas O’Shaughnessy, Khaled Gad, Mohamed Abdel Salam Ragheb. (2009). Green Consciousness of Consumers in a Developing Country: A Study of Egyptian Consumers. Contemporary Management Research. Contemprorary Management Research Vol. 5 (1), 29-50. Вилучено із https://www.researchgate.net/publication/ 290131056_Green_Consciousness_of_Consumers_in_a_Developing_Country_A_Study_of_Egyptian_Consumers#read
- Эндрэс А. (1995). Экономика окружающей среды. Введение. К.: НАН Украины.
- Кучмійов А.В. (2011). Екологічний маркетинг у системі еколого-економічного управління. Ефективна економіка, (11). Вилучено із http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2011_11_83
- Fiialka S. B. (2017). Greenwashing in communication with consumers on the Ukrainian market, Поліграфія і видавнича справа, (1), 116-128. Вилучено із http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pivs_2017_1_16
- Зіновчук Н.В., Ращенко А.В. (2015). Екологічний маркетинг: Навчальний посібник. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.