
Дата публікації
січень 9, 2020
Ключові слова
- маркетинг; будівництво; електронний маркетинг; інновації.
Як цитувати
Унтілов, А., Шмідгаль, К., & Камбур, О. (2020). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ В ГАЛУЗІ БУДІВНИЦТВА. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/566
Авторське право (c) 2020 Артем Унтілов, Кристина Шмідгаль; Ольга Камбур (Науковий керівник)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
Виявлено особливості здійснення маркетингової діяльності у будівельної галузі. Обґрунтовано перспективні напрямки її удосконалення, зокрема впровадження системи електронного маркетингу. Це дозволить посилити орієнтацію на окремого споживача, підвищить лояльність, впізнавання, довіру, відношення к бренду, знизити витрати на обслуговування та утримання покупців, що сприятиме зростанню конкурентоспроможності будівельного підприємства.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
- Євтєєва, В. Г. (2013). Маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності будівельного підприємства на ринку житла України. Ефективна економіка. Вилучено з http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=2243.
- Марушева, О. А. (2018). Деякі аспекти систем маркетингу в управлінні соціально-економічними відносинами у будівництві. Державне управління: удосконалення та розвиток, (12). Вилучено з http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1348. DOI: 10.32702/2307-2156-2018.12.24.
- Гнатченко, Є.Ю. & Гайко, Ю.І. (2015). Менеджмент маркетингової діяльності підприємства будівельної галузі. Глобальні та національні проблеми економіки, (4), 215.
- [Serohina, N., Petryshchenko, N. & Andrlic, B. (2019). Цифровий маркетинг в готелях. Маркетинг і цифрові технології, (3)3, 35-42. Вилучено з http://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/75.
- Рубан, В. В. (2017). Цифровий маркетинг: роль та особливості використання. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2-2(8), 20-25.