
- психологічні відмінності, особистість, студенти, ВНЗ, новоутворення
Авторське право (c) 2020 Дарина Жиденко; Олена Куліш (Науковий керівник)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
Метою роботи є виявлення закономірностей розвитку та прояву психічних особливостей в студентів українських та зарубіжних вищих навчальних закладів. В даній статті розглядається питання формування психічних особливостей та впливу на це вищих навчальних закладів. Оскільки навчальний процес в різних країнах відрізняється то було припущення що і психічні особливості формувались би по різному, але в ході дослідження було виявлено що особливих відмінностей не спостерігається. Найбільша різниця є по показниках соціальної відповідальності, хоча і не можна заявляти про особливі відмінності, але в даній ситуації є можливі варіанти що людина відповідає за себе, як особистість, або за себе, як представника іншої країни/культури.
Завантаження
Посилання
- Другов, О. (2020). До проблеми освітньої еміграції українців. Освіта.ua. Вилучено із https://osvita.ua/vnz/75342/.
- Ананьев, Б. Г. (1974). К психофизиологии студенческого возраста. Современные психологические проблемы высшей школы; Ленинград: Вестник высшей школы.
- Яворовська, Л. М. & Камишнікова, Р. Ф. & Поліванова, О. Є. & Яновська, С. Г. & Куделко, С. М. (2013) Психологічні особливості студентського віку; Харків: ХНУ імені В. Н. Каразіна
- Собчик, Л. Н. (2000) Стандартизированный многофакторный метод исследования личности (СМИЛ); Санкт-Петербург: Речь