ΛΌГOΣ.ONLINE (2020)
Технічні науки та інформаційні технології

Дата публікації
грудень 11, 2020
Ключові слова
- онлайн гра; ігровий рушій; фізика взаємодії частинок; фреймворк; мережевий інтерфейс
Як цитувати
Лихушин, І., & Остапенко, А. (2020). СТВОРЕННЯ БАГАТОМОДУЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ РОЗРОБКИ КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/6803
Авторське право (c) 2020 Іван Лихушин; Артем Остапенко (Науковий керівник)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
В роботі розроблено та виконано пошук оптимальних алгоритмів і моделей для проектування ігрового рушія. За результатом роботи був створений проект фреймворка 2D ігрового рушія здатного обробляти динамічно змінний фізичний світ, в онлайн режимі передавати дані клієнтам про його поточний стан, формувати фізичний світ з однорозмірних частинок, які наділенні різними фізичними властивостями.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
- Bywalec, B. & Bourg, D.M. (2013) Physics for Game Developers. USA, Sebastol: O'Reilly Media.
- Конгер Д. (2010) Физика для разработчиков компьютерных игр. М.: Бином. Лаборатория знаний.
- Ritzhaupt, A. D. (2009) Creating a Game Development Course with Limited Resources: An Evaluation Study. ACM Transactions on Computing Education, 9(1), art. №3. https://doi.org/10.1145/1513593.1513596
- Adams, E. & Rollings, A. (2006). Game Design and Development: Fundamentals of Game Design. NJ: Pearson Prentice Hall.