ΛΌГOΣ.ONLINE (2020)
Технічні науки та інформаційні технології

Дата публікації
грудень 11, 2020
Ключові слова
- комп’ютерна графіка; рендеринг зображень; трасування променів; марширування променів; ефективність алгоритму
Як цитувати
Чернишов , О., & Остапенко, А. (2020). МЕТОДИ ТА АЛГОРИТМИ РЕНДЕРИНГУ ЗОБРАЖЕННЯ ДЛЯ СИСТЕМ ТРИВИМІРНОЇ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/6804
Авторське право (c) 2020 Іван Лихушин; Артем Остапенко (Науковий керівник)

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
В роботі описані алгоритми комп’ютерної графіки: трасування та марширування променів. Розглянуті особливості їх реалізації. Розроблена комп'ютерна програма, що реалізує ці алгоритм, за допомогою якої проведено їх дослідження, зокрема порівняння продуктивності.
Завантаження
Дані завантаження ще не доступні.
Посилання
- Vasiou, E., Shkurko, K., Mallett, I., Brunvand, E. & Yuksel, C. (2019) A Detailed Study of Ray Tracing Performance: Render Time and Energy Cost. Visual Computer, 34(4), 1-10. https://doi.org/10.1007/s00371-018-1532-8
- Мохаммад Ю.Я. (2016) Разработка программно-аппаратных решений повышения производительности компьютерных систем формирования трехмерных изображений. (диссертация канд. техн. наук). Донецкий Национальный Технический Университет, Красноармейск, Украина.
- Мальцев А.В. (2011) Методы и алгоритмы эффективного вычисления освещенности трехмерных виртуальных сцен в реальном режиме времени. (диссертация канд. физ.-матем. наук). Научно-исследовательский институт системных исследований РАН, Москва, Россия.