
- Інтернет мережа; маркетинг; відділ прямих продажів; контактний центр; клієнтоорієнтованість
Авторське право (c) 2020 Олександр Мельник

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Анотація
Одною з основних проблем провайдерів 2020-го року це – залучити абонента до підписки на свої послуги. Справа в тому, що на сьогодні користувачами інтернету є близько 60% українців, і провайдери здобули неабияку лояльність у абонентів, тому змусити змінити постачальника послуг досить важко. Наразі існує багато способів по залученню абонентів до мережі провайдерів. З них можна перечислити SEO, відділ прямих продажів (ВПП), абонентський відділ (АВ), контакт-центр (КЦ). SEO концентрується на залученні нових абонентів за рахунку просуванні веб-сторінки інтернет-провайдеру та провайдеру кабельного телебачення в мережі інтернет, отримання більш преміальних позицій у видачі пошукових систем, активне використання таргетингової реклами від топових рекламних платформ, соціальних мереж (Google Ads, Facebook), і також просування аккаунтів у соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram. Абонентський відділ провайдера – концентрується на утриманні абонентів, які вирішили відмовитися від послуг, шляхом пропонування нових послуг та інформування про них, або більш вигідний тариф. Контакт-центр – займається не тільки технічною підтримкою користувачів, а й обзвонами з метою оцінки якості послуг та інформування абонентів. Це дуже важливо, оскільки відразу надає абоненту почуття піклування про нього, та зайвий раз привід встановити контакт. Відділ прямих продажів – це тип продажів «з порогу». Коли агент проводить поквартирний обхід, і відразу продає послуги. На перший погляд, це не працює, однак цей метод один з найбільш дієвих, оскільки тут є прямий контакт з людиною, і «в арсеналі» агенту завжди є бонусна пропозиція – секретний тариф, який можна підключити лише у нього. Не у контакт-центрі, не на сайті провайдеру, а тільки у них. То ж ми розглянемо декілька можливих способів та методик по модернізації абонентського відділу та контакт-центру провайдеру, також впровадження відділу прямих продажів, та їх вплив на приріст. Всі дані реально існуючі та надані підприємством ПП "Візит-Сервіс" в місті Кременчук.