ΛΌГOΣ.ONLINE (2020)
Економічні науки

ПРОБЛЕМА ЗАЛУЧЕННЯ АБОНЕНТІВ ДО СУЧАСНИХ СЕРВІСНИХ ПРОВАЙДЕРІВ

Олександр Мельник
Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»
Про автора
Дата публікації грудень 12, 2020
Ключові слова
  • Інтернет мережа; маркетинг; відділ прямих продажів; контактний центр; клієнтоорієнтованість
Як цитувати
Мельник, О. (2020). ПРОБЛЕМА ЗАЛУЧЕННЯ АБОНЕНТІВ ДО СУЧАСНИХ СЕРВІСНИХ ПРОВАЙДЕРІВ. ΛΌГOΣ. ОНЛАЙН. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/2663-4139/article/view/6945

Анотація

EOI 10.11232/2663-4139.16.44

Одною з основних проблем провайдерів 2020-го року це – залучити абонента до підписки на свої послуги. Справа в тому, що на сьогодні користувачами інтернету є близько 60% українців, і провайдери здобули неабияку лояльність у абонентів, тому змусити змінити постачальника послуг досить важко. Наразі існує багато способів по залученню абонентів до мережі провайдерів. З них можна перечислити SEO, відділ прямих продажів (ВПП), абонентський відділ (АВ), контакт-центр (КЦ). SEO концентрується на залученні нових абонентів за рахунку просуванні веб-сторінки інтернет-провайдеру та провайдеру кабельного телебачення в мережі інтернет, отримання більш преміальних позицій у видачі пошукових систем, активне використання таргетингової реклами від топових рекламних платформ, соціальних мереж (Google Ads, Facebook), і також просування аккаунтів у соціальних мережах, таких як Facebook, Instagram. Абонентський відділ провайдера – концентрується на утриманні абонентів, які вирішили відмовитися від послуг, шляхом пропонування нових послуг та інформування про них, або більш вигідний тариф. Контакт-центр – займається не тільки технічною підтримкою користувачів, а й обзвонами з метою оцінки якості послуг та інформування абонентів. Це дуже важливо, оскільки відразу надає абоненту почуття піклування про нього, та зайвий раз привід встановити контакт. Відділ прямих продажів – це тип продажів «з порогу». Коли агент проводить поквартирний обхід, і відразу продає послуги. На перший погляд, це не працює, однак цей метод один з найбільш дієвих, оскільки тут є прямий контакт з людиною, і «в арсеналі» агенту завжди є бонусна пропозиція – секретний тариф, який можна підключити лише у нього. Не у контакт-центрі, не на сайті провайдеру, а тільки у них. То ж ми розглянемо декілька можливих способів та методик по модернізації абонентського відділу та контакт-центру провайдеру, також впровадження відділу прямих продажів, та їх вплив на приріст. Всі дані реально існуючі та надані підприємством ПП "Візит-Сервіс" в місті Кременчук.

 
Переглядів: 12

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.