ФОРМУВАННЯ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ УМІНЬ ВИКОРИСТАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ЗАНЯТТЯХ ПСИХОЛОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ЦИКЛУ
PDF

Посилання

Омельченко С. Здоров’язбережувальна педагогіка: сучасні тенденції та перспективи розвитку / С. Омельченко, Л. Каліберда // Рідна школа. 2012. № 7. С. 25 – 28.

Оржеховська В. М. Стратегія педагогіки здорового способу життя / В. М. Оржеховська // Педагогіка і психологія. 2006. № 4 (53). С. 19 – 28.

Панасенко Т.В.Формування здоров’язберігаючої компетентності майбутніх вчителів початкової школи у ВНЗ І-ІІ р.а Т.В.Панасенко//«Молодий вчений» 2016-№ 9.1 (36.1) С.130-133.

Савченко О. Психодидактичні аспекти реалізації здоров’язбережувальної функції шкільної освіти: діалог з В. О. Сухомлинським / О. Савченко // Рідна школа. 2012. № 7. С. 8 11.

Сухомлинський В. О. Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості / В. О. Сухомлинський // Вибрані твори: у 5 т. К.: Радянська школа, 1976. Т. 1. С. 55 206.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 7 | Завантажень: 6 |