РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
PDF

Посилання

Никитина М.С. Теоретико-методологические аспекты исследования проблемы смешанного обучения. 2012. № 1. С. 167–176.

Рашевська Н.В. Змішане навчання як психолого-педагогічна проблема. Вісник Черкаського університету. Серія «Педагогічні науки». Черкаси : ЧНУ, 2010. Вип. 191. С. 89–96.

Bayram, Guzer, Hamit. A proposal for a blended learning methodology and how to apply it with university students. Procedia-Social and Behavioral Science. 2014. № 116. P. 4596–4603.

Dziuban C.D., Joel L. Hartman, Patsy D. Moskal. Blended Learning. Center for Applied Research. Research Bulletin. 2004. № 7. URL: http://net.educause.edu/ir/library/pdf/ERB0407.pdf

Moebs S., Weibelzahl S. Towards a good mix in blended learning for small and medium sized enterprises – Outline of a Delphi Study. Proceedings of the Workshop on Blended Learning and SMEs held in conjunction with the 1st European Conference on Technology Enhancing Learning. Crete, Greece. 2006. P. 1–6.

Staker H. The rise of K-12 Blended Learning. Technical Report Innosight Institute. 2011.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 1 | Завантажень: 5 |