ВІД ОНЛАЙН-ІГОР ДО ГЕЙМІФІКАЦІЇ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ІТ-ФАХІВЦІВ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ
PDF

Посилання

Adams, D. M., Pilegard, C, Mayer, R. E. (2016). Evaluating the cognitive consequences of playing portal for a short duration. Journal of Educational Computing Research, 54(2), 173 – 195.

Clark, D. B., Tanner-Smith, E. E., & Killingsworth, S. S. (2015). Digital games, design, and learning a systematic review and meta-analysis. Review of educational research, 86(1), 79 – 122.

Crocco, F., Offenholley, K., & Hernandez, C. (2016). A proof-of-concept study of game-based learning in higher education. Simulation & Gaming, 47(4), 403 – 422. 4. Entertainment Software Association. Retrieved from: https://www.theesa.com/

Мехед К. М. Гейміфікація навчання як інноваційний засіб реалізації компетентнісного підходу у закладах вищої освіти. Вісник Національного університету «Чернігівський колегіум» імені Т.Г. Шевченка. Педагогічні науки. Чернігів, 2020. Вип. 7 (163). С. 19– 22.

Mekhed, K.M. (2020) Gejmifikaciya navchannya yak innovacijnij zasib realizaciyi kompetentnisnogo pidhodu u zakladah vishoyi osviti. [Gamification of education as an innovative means for the implementation of the competence-based approach in higher education applicant]. Visnyk natsionalnoho universytetu «Chernihivskyy kolehium» imeni T.H. Shevchenka. Pedahohichni nauki – Bulletin of T. H. Shevchenko National University «Chernihiv Colehium». Pedagogical sciences, 7(163), 19–22.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 4 | Завантажень: 2 |