ФАКТОР БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ЯК КОНСТРУКТ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ВЧИТЕЛЯ

Посилання

Безниско Е. Д. Самообразование как условие личностно-профессионального роста учителя : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.08. Ростов-на-Дону, 2007. 26 с.

Бухарцева Н. Г. Самообразование как актуальный вид деятельности. Педагогическое образование в России. 2013. ғ3. С. 80–83.

Завалевський Ю. Управління процесом професійного зростання вчителя. Рідна школа. 2012. ғ4. С. 52–58.

Кокун О. М. Психологія професійного становлення сучасного фахівця: монографія. К : ДП «Інформ.-аналіт. агентство», 2012. 200 с.

Новицкая Л. И. Андрагогические основы профессионального развития личности. Lingua mobilis. 2014. ғ2. С. 87–91.

Педагогика. Педагогические теории, системы, технологии / под ред. С. А. Смирнова. М : Академия, 2011. 512 с.

Пічугіна І. С. Сучасний стан застосування інформаційно-комунікаційних технологій для самоосвіти та саморозвитку особистості дорослих. Інформаційні технології в освіті. 2015. ғ24. С. 172–191.

Сборник научных трудов международной научно-практической конференции «Образовательное пространство в информационную эпоху» (International conference ―Education Environment for the Information Age‖) (EEIA – 2018) / под ред. С. В. Ивановой. М : ФГБНУ «Институт стратегии развития образования РАО», 2018. 933 с.

Словник української мови. Академічний тлумачний словник (1970—1980). URL http://www.sum.in.ua/s/rozvytok (дата звернення: 24.02.20).

Сущенко Л. О. Стимулювання професійного самовдосконалення вчителів початкових класів у системі післядипломної освіти : автореф. … канд. пед. наук : 13.00.04. Київ, 2009. 20 с.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 2 | |