ВИКОРИСТАННЯ ГАДЖЕТІВ, GOOGLE-СЕРВІСІВ ТА ПРИНЦИПУ BYOD ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ ФІЗИКИ ТА АСТРОНОМІЇ

Посилання

Українська педагогіка [Електронний ресурс] Режим доступу: http://ukped.com/informatyka/5982-vykorystannya-ikt-na-urokakh.html

Горбатюк Р. М., Тулашвілі Ю. Й.Мобільне навчання як нова технологія вищої освіти [Електронний ресурс]. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2013. ғ27. С. 31-34 Режим доступу: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/1815/1/Мобільне%20навчання%20як%20нова%20технологія%20вищої%20освіти.pdf

Скрипник Г.В. Використання мобільних додатків для проведення навчальних досліджень під час вивчення предметів природничо-математичного циклу/ Г.В. Скрипка //Комп‘ютер у школі та сім‘ї. -2015. -ғ3. –с. 28-31. Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/komp_2015_3_8

Косик В.М. Використання мобільних пристроїв та планшетів на базі ОС Androidв навчальному процесі //Комп‘ютер у школі та сім‘ї. -2014. -ғ4. –с. 19-21.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 2 | |