ІНТЕРАКТИВНІ КОМІКСИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Посилання

Готтман Д., Еклер Д. Эмоциональныйинтеллектребенка. Практическоеруководство для родителей. Москва : МИФ, 2014.

Сухопара І. Чинники розвитку емоційного інтелекту молодших школярів у контексті нової української школи. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки: збірник наукових праць. Миколаїв, 2019. ғ 2 (65). С. 296-301.

Ісаєва О.О. Креолізований текст на уроках світової літератури як фактор активізації читацької діяльності. URL:http://ozonlit.in.ua/kreolizovanyj-tekst-na-urokah-svitovoji-literatury-yak-faktor-aktyvizatsiji-chytatskoji-diyalnosti/. (дата звернення: 25.01.2020)

Занічковська Л. М.Креолізований текст на уроках зарубіжної літератури як фактор активізації читацької діяльності учнів. URL:https://vseosvita.ua/library/kreolizovanij-tekst-na-urokah-zarubiznoi-literaturi-ak-faktor-aktivizacii-citackoi-dialnosti-ucniv-119654.html (дата звернення: 18.01.2020)

Мірошникова А. Як разом з учнями створювати відео та комікси на уроках. URL : https://osvitoria.media/experience/yak-stvoryuvaty-video-ta-komiksy-na-urotsi (дата звернення: 22.01.2020)

Волощенко О., Козак О., Остапенко Г. Я досліджую світ : підручник інтегрованого курсу для 2 класу закладів загальної середньої освіти. Київ : Світич, 2019.128 с.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 9 | |