CATEGORIES OF COMPETITIVE ADVANTAGES
https://doi.org/10.36074/22.12.2019.v1.01
PDF (English)

Посилання

Gheribi, E (2018) Competition Strategies of Selected International Hotels Groups on the Polish Market, J Tourism Hospit 7: 381. doi: 10.4172/2167-0269.1000381

Attila, A. T. (2016). The Impact of the Hotel Industry on the Competitiveness of Tourism Destinations in Hungary. 8 (4). 85 – 104. doi: 10.7441/joc.2016.04.06. Available at: https://www.cjournal.cz/files/235.pdf

Tsai H., Song H. & Kevin K. F. Wong (2009) Tourism and hotel competitiveness research, Journal of Travel & Tourism Marketing, (26, 5-6), 522-546. doi: 10.1080/10548400903163079

Kobyak, V.M. & Lvovna, I.E. (2015). The competitiveness of hotel facilities. Theory and practice, Journal of Environmental Management and Tourism (2(12)), 374-381. Available at: http://www.asers.eu/journals/jemt/curent-issue.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 55 | Завантажень: 39 |