THE MAIN PROBLEMS HINDERING THE DEVELOPMENT OF INTERNET MARKETING IN UKRAINE
https://doi.org/10.36074/22.12.2019.v1.05
PDF (English)

Посилання

Рабей, Н. Р. (2019). Тренди сучасного інтернет-маркетингу як основа для формування інтернет-стратегії підприємства. Modern Economics, (17), 193-199. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V17(2019)-31.

Рабей, Н. Р. (2019). Актуальність дослідження тенденцій розвитку інструментів інтернету в маркетинговій діяльності підприємства. Wiadomości o postępie naukowym i rzeczywistych badaniach naukowych współczesności: kolekcjа prac naukowych «ΛΌГOΣ» z materiałami Międzynarodowej naukowo-praktycznej konferencji, Kraków, 17 czerwca 2019 r. (Т. 1, s. 26-28). DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.3484736.

Рабей, Н. Р. (2019). Сутність вірусного маркетингу як одного із популярних інструментів інтернет-маркетингу сьогодення. Development of modern technologies and scientific potential of the world: coll. of scientific papers «ΛΌГOΣ» with materials of the International scientific-practical conf., London, July 29, 2019. (Vol. 1. p. 62-65). DOI: http://doi.org/10.5281/zenodo.3492188.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 28 | Завантажень: 18 |