ОСОБЛИВОСТІ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ
PDF

Як цитувати

Майборода , Г., & Сокіл , Я. (2021). ОСОБЛИВОСТІ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ХЛІБОПЕКАРСЬКОЇ ГАЛУЗІ. ГРААЛЬ НАУКИ, (5), 47-49. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.04.06.2021.007
https://doi.org/10.36074/grail-of-science.04.06.2021.007
PDF

Посилання

Безрукова Н. В., Свічкарь В. А. (2014). Особливості бренд-менеджменту в транснаціональних корпораціях. Ефективна економіка, (2), Вилучено із: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2014_2_24

Гуля Ю. В. (2014). Використання брендингу в контексті підвищення конкурентоспроможності продукції птахівничих підприємств. Вісник ХНАУ, (5), 231-240.

Івашова Н. В. (2011). Місце брендингу в сучасних маркетингових концепціях. Маркетинг і менеджмент інновацій, (4), 89-97.

Котляр А. Б. Бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством. Вилучено із: http://www.rusnauka.com/33_DWS_2010/33_DWS_2010/Economics/73784.doc.htm

Шевченко О. Л. (2015). Бренд-менеджмент у площині поглиблення вивчення маркетингових дисциплін. Маркетингова освіта в Україні : тези II Міжнародної науково-практичної конференції. (66-68). 10–12 жовтня, 2013, Київ, Україна.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 22 | Завантажень: 22 |