ПСИХОЛОГО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ЕМОЦІЙНУ ТА МОТИВАЦІЙНУ СФЕРУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА
PDF

Ключові слова

емоційний та мотиваційний вплив тексту, формування м’яких навичок, психолінгвістичні механізми, сприймання та розуміння тексту, зв’язок літератури та науки, креативність інженера

Як цитувати

Камінська , С., & Тирон , О. (2021). ПСИХОЛОГО-ІНФОРМАЦІЙНИЙ ВПЛИВ НА ЕМОЦІЙНУ ТА МОТИВАЦІЙНУ СФЕРУ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА. ГРААЛЬ НАУКИ, (6), 322-328. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.25.06.2021.053

Анотація

В статті описано дослідження, пов’язане з пошуком можливостей розвитку м’яких навичок серед студентів технічних спеціальностей. Аналіз психолого-педагогічної літератури показав доцільність сфокусувати майбутніх інженерів на читанні та написанні художніх історій про науку та технології. За допомогою спеціально розробленого опитувальника ми наштовхнули майбутніх інженерів на думку про можливість не тільки читати, але й писати історії про науку. Ми провели опитування, метою якого було не тільки отримати статистичні дані про емоційний вплив текстів, а також формувати мотивацію до читання та написання художніх історій про науку, до розробок винаходів та наукових теорій. Опитувальник складався з питань до трьох текстів, складених без експресивних елементів, у формі біографічної інформації про письменників-винахідників, письменників, які передбачили відомі винаходи та письменників, які розробили наукові теорії. Ми проаналізували, як майбутні інженери сприймали цю інформацію. Результати опитування показали афективний та конативний вплив даної інформації

https://doi.org/10.36074/grail-of-science.25.06.2021.053
PDF

Посилання

Caratozzolo P., Alvarez-Delgado A., Hosseini S. (2020). Perspectives on the use of Serious-Storytelling for Creative Thinking Awareness in Engineering. IEEE Frontiers in Education Conference, FIE 2020, 21 - 24 October 2020.

ElShafie, S. J.(2018). Making Science Meaningful for Broad Audiences through Stories. Integrative and Comparative Biology, volume 58, №6, pp.1213-1223.

Michaud, T.(Ed.). (2020). Using Science Fiction in Engineering Education.

doi.org/10.1002/9781119779599.ch2

Niehouse, A. (2019). Creating stories of science. International Journal of Innovation in Science and Mathematics Education, 27(6), pp. 45-49.

Konopliova, T.V. (2013). Psykhologiya vospriyatiya informatsii: vospriyatie novostei o mire politiki v media prostranstve [Psychology of information perception: perception of news about the world of politics in mass media]. Psikholog, № 5, pp. 11 - 23. [in Russian].

Rodríguez-Jiménez, R.-M., Lara-Bercial, P.J., Terrón-López, M.-J. (2021).Training freshmen engineers as managers to develop soft skills: A person-centred approach. Sustainability (Switzerland), 13 (9), article № 4921.

Voloshyna, N. V. (2018). Psyholingvistychni aspekty spriyniattia reklamnoho tekstu. [Psycholinguistic aspects of the advertising text perception]. Molodyi vchenyi. Молодий вчений. № 4 (2), pp. 638-641. [in Ukrainian].

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 14 | Завантажень: 8 |