ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
PDF

Як цитувати

Лабінська , Б. (2021). ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. ГРААЛЬ НАУКИ, (6), 345-347. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.25.06.2021.059
https://doi.org/10.36074/grail-of-science.25.06.2021.059
PDF

Посилання

Haß F. (2010) Differenzierung. In: Surkamp, C. (Hrsg.). Metzler Lexikon Fremdsprachendidaktik. Stuttgart & Weimar: J-B. Metzler, S. 35.

Tomlinson, C.A., K. Brimion & L. Narvaez (2008) The Differentiated School: Marking Revolutionary Changes in Teaching and Learning. Virginia: Association for Supervision and Curriculum Development. In Österreichisches Bildungsministerium nach Schratz & Westfall-Greiter 2010, S. 19.

Schratz, M. & T. Westfall-Greiter, T. (2010) Das Dilemma der Individualisierungsdidaktik. Plädoyer für personalisiertes Lernen in der Schule. In: Journal für Schulenetwicklung. Heft 1/2010, S. 18–31.

Müller-Hartmann A. & Schocker M. (2015) Lernaufgaben in heterogenen Gruppen. Perspektiven Englisch. Heterogenität und Inklusion. Lernaufgaben im Englischunterricht. Bildungshaus Schulbuchverlage. Braunschweig : Heft 13, S. 5–16.

Börner, O. & Ch. Edelhoff (2013b) Camden Market 1. Teacher’s Manual und Lösungen. Braunschweig : Diesterweg, S. 6.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 17 | Завантажень: 9 |