ОЦІНКА НЕЙРОДИНАМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
PDF

Як цитувати

Колесник , А., & Калиниченко , І. (2021). ОЦІНКА НЕЙРОДИНАМІЧНИХ ПОКАЗНИКІВ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. ГРААЛЬ НАУКИ, (6), 395-397. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.25.06.2021.073
https://doi.org/10.36074/grail-of-science.25.06.2021.073
PDF

Посилання

Андронникова Е. А. (2011) Методы исследования восприятия, внимания и памяти: Руководство для практических психологов. Харьков

Волокитина Т. В. (2016) Взаимосвязь структуры интеллекта и психофизиологических параметров принятия решения у детей среднего и старшего школьного возраста (с. 32-37). Экология человека.

Коробейников Г. В. (2013) Оцінюваня психофізіологічних станів у спорті.

Кокун О. М. (2006) Психофізіологія. Навчальний посібник. Київ: Центр навчальної літератури

Лизогуб В. С. (2010) Індивідуальні психофізіологічні особливості людини та професійна діяльність (с. 148-151) Фізіологічний журнал.

Фарбер Д. А & Безруких М. М. (2009) Развитие мозга и формирование познавательной деятельности ребенка. Воронеж: Изд-во НПО «МОДЭК».

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 9 | Завантажень: 9 |