ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ НАВИЧОК У ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ
PDF

Ключові слова

аудіотекст, аудіювання, іноземна мова, формування аудитивних навичок, стратегія.

Як цитувати

Клочко , Т. (2021). ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ АУДИТИВНИХ НАВИЧОК У ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ. ГРААЛЬ НАУКИ, (8), 231-235. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.44

Анотація

Статтю присвячено проблемі формування аудитивних навичок іноземних студентів на заняттях з іноземної мови. Розглянуто дослідження науковців, які вивчали процес аудіювання щодо впливу на нього різноманітних чинників та умов. Авторка наголошує, що сприйняття мовлення на слух залежить від стратегії, яку обирає слухачу певний момент. Серед них науковці називають метакогнітивні, когнітивні та соціально-афективні стратегії. Найбільш дієвими виявляються метакогнітивні стратегії, оскільки саме вони контролюють, регулюють і спрямовують процес вивчення мови. У статті підкреслено важливість застосування аудіювання під час вивчення іноземної мови студентами у зв’язку з тим, що саме цей вид мовленнєвої діяльності має підготовити іноземних студентів до професійної діяльності. У статті запропоновано використовувати на заняттях з іноземної мови аудитивні вправи, спрямовані на активізацію професійної лексики студентів та актуалізацію їхніх професійних знань.

https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.44
PDF

Посилання

Абрамовская Н.Ю. (2000) Выявление трудностей при обучении аудированию, обусловленных стилевой принадлежностью звучащих текстов (на материале английского языка для младших курсов языкового вуза): (автореф. дис. кандидата пед. наук). Московський педагогічний державний університет. Москва, Росія.

Андрющенко Т.Я. (1983) Смысловое восприятие речевого сообщения в различных условиях коммуникации (одиночными и обобщенными реципиентами): (автореф. дис. кандидата. пед. Наук). Інститут мовознавства РАН. Москва, Росія.

Дмитриева Д.Д., Рубцова Е.В. (2015) Критерии и показатели эффективности профессиональной подготовки студентов-медиков при обучении русскому языку как иностранному // Современные проблемы науки и образования (3). URL: https://science-education.ru/ru/article/view?id=19722 (дата обращения: 17.09.2021).

Залевская A.A. (2000) Введение в психолингвистику. Москва: Российский Государственный Гуманитарный Университет,. 382 с.

Зенкевич С.М. (2003) Аудирование как вид перцептивной деятельности (Экспериментально-фонетическое исследование на материале британского варианта английского языка): дис. канд. филол. наук: Санкт-Петербург, 218 с.

Зимняя И.А. (1978) Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. М. : Просвещение, 159 с.

Сорокина Е.В. (1985) Формирование слухо-произносительных навыков у студентов-иностранцев на начальном и среднем этапах обучения: дис. канд. пед. наук. М.,. 198 с.

Чжан С. (2016) Языковая картина мира в аспекте психолингвистики // Балтийский гуманитарный журнал. (5). № 4 (17). 129—130.

Чиркова В.М. (2018) Формирование аудитивных навыков у студентов-медиков, изучающих русский язык как иностранный // КНЖ. №1 (22). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/formirovanie-auditivnyh-navykov-u-studentov-medikov-izuchayuschih-russkiy-yazyk-kak-inostrannyy (дата обращения: 17.09.2021).

Яковлева В.А. (2003) Обучение иноязычному профессионально-ориентированному аудированию на среднем этапе в условиях технического вуза: (на материале французского языка): дис. канд. пед. наук: Екатеринбург,. 252 с.

J. Michael O'Malley, Anna UhlChamot. (1990) Language Learning Strategies: A General Overview. CambridgeUniversityPress, Feb 23, 260 p.

J. Richards (1990) The Language Teaching Matrix. Cambridge University Press, 185 p.

М. Rost. (2015) Teaching and Researching Listening: Third Edition. Routledge, 342 p.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 18 | Завантажень: 9 |