АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ РОБІТ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ
PDF

Ключові слова

компетентнісний підхід, лабораторно-практичні роботи зматематики, процес навчання математики, підготовка вчителя математики, ситуаційні задачі.

Як цитувати

Москаленко , О., Москаленко , Ю., Черкаська , Л., & Коваленко , О. (2021). АКТУАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАТЕМАТИКИ ЗАСОБАМИ ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНИХ РОБІТ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МАТЕМАТИКИ. ГРААЛЬ НАУКИ, (8), 258-266. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.52

Анотація

У статті розглядаються практичні аспекти підготовки майбутніх учителів математики до реалізації компетентнісного потенціалу шкільного курсу математики засобами лабораторно-практичних робіт. Дієвим інструментом у цьому контексті, як показує практика, є ситуаційні задачі відповідного методичного спрямування.

https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.52
PDF
Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 22 | Завантажень: 8 |