ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ТА В ПОЗАКЛАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ
PDF

Ключові слова

інноваційні технології, учні з порушеннями слуху, словесна мова, інтерактивна вправа, інформатика, проєкт, спеціальна школа.

Як цитувати

Слюсаренко, В. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ ТА В ПОЗАКЛАСНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ З УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ. ГРААЛЬ НАУКИ, (8), 267-277. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.53

Анотація

Представлено доробок застосування інформаційних технологій навчання на уроках інформатики, позашкільній діяльності, як сучасного інструменту навчання, виховання учнів з порушеннями слуху у спеціальній школі. Запропоновано систему інтерактивних вправ з метою розширення й уточнення словника, створення проєктів (власних анімованих й інтерактивних історій), розвитку комп'ютерної творчості.

https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.53
PDF

Посилання

Коломоєць А.О., Луценко Л.М., Кульбіда С.В., Спіцина О.В. (2021). Виховна робота осіб з особливими освітніми потребами в умовах Нової української школи: навчально-методичний посібник. Харків: «Ранок Кенгуру», 2021. 150 с.

Кульбіда С.В. (2006). Освіта ХХІ століття. Дефектологія, 2, 54-56.

Кульбіда С.В., Литовченко С.В., Жук В.В., Литвинова В.В. (2020). Учні початкових класів: навчання та розвиток: навчально-методичний посібник. Харків: Ранок. 150 с.

Коломоєць А.О., Луценко Л.М. (2020). Деякі аспекти здійснення комплексної реабілітації осіб з порушеннями слуху в умовах спеціального закладу освіти. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ, 24-28. https://doi.org/10.36074/18.09.2020.v3.08

Щуцька О.І. (2019). Мовна особистість учня з особливими освітніми потребами у контексті особистісного підходу. Матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції «Психолого-педагогічні стратегії безбар'єрного освітнього середовища для дітей з порушеннями зору» (12 березня 2019 року, м. Київ) Інтерсервіс, м. Київ, Україна. С. 25-28.

Програми PowerPoint. Вилучено з https://learningapps.org/display?v=pce4trmi321)(сервіс learningapps.org)

Блок команд в Scratch. Вилучено з https://learningapps.org/display?v=p2p5g9p2321) (сервіс learningapps.org)

Кульбіда С.В. (2019). Лінгводидактичні засади вивчення української жестової мови: монографія. Київ: Інтерсервіс, 2019. 238 с. ISBN 978-617-696-905-1.

Ермохина А. Р. Создание и применение интерактивного плаката в обучение биологии. [Електронний ресурс]. Вилучено з http://www.scienceforum.ru/2013/pdf/4932.pdf

Захар О. Г. (2014). Досвід навчання інформатики в початковій школі вчителів Миколаївської області. Комп’ютер у школі та сім’ї: науково-методичний журнал, 3, 22-25.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 42 | Завантажень: 18 |