КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ
PDF

Ключові слова

казкотерапія, здоров'я, здоровий спосіб життя, навчально-виховний процес, Нова українська школа.

Як цитувати

Потюк , С. (2021). КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ДІТЕЙ. ГРААЛЬ НАУКИ, (8), 299-302. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.57

Анотація

В статті поданий теоретичний та практичний матеріал застосування методу казкотерапії з учнями молодшого шкільного віку, згідно Концепції «Нова українська школа». Розкривається сутність поняття казкотерапія як один із чинників формування здорового способу життя, описано мету та функції, визначено алгоритм підбору терапевтичної казки та основні прийоми роботи над казкою у навчально-виховному процесі початкової школи.

https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.57
PDF

Посилання

Василевська, О. І. (2015). Казкотерапія у контексті здійснення психологічного супроводу в закладах освіти. Актуальні питання сучасної психології: збірник наукових праць/[за ред: Кузікової СБ, Щербакової ІМ]. Суми: Вид-во СумДПУ імені АС Макаренка, 2, 200-205.

Дем’яненко, О. В., & Шавровська, Н. В. (2018). Казкотерапія та психічний розвиток дитини. Актуальні проблеми природничих та гуманітарних наук у дослідженнях молодих учених «Родзинка–2018»/XX Всеукраїнська наукова конференція молодих учених, 320-322.

Хараджи, М. КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ОДИН З МЕТОДІВ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОЇ РОБОТИ. АРТ-ТЕРАПЕВТИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ, 151.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 35 | Завантажень: 7 |