ПРИЙОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В СЦЕНОГРАФІЇ ХХ СТОЛІТТЯ
PDF

Ключові слова

сценографія, трансформація, зал-трансформер, театр open air, симультанна сцена.

Як цитувати

Крипчук , М. (2021). ПРИЙОМ ТРАНСФОРМАЦІЇ В СЦЕНОГРАФІЇ ХХ СТОЛІТТЯ. ГРААЛЬ НАУКИ, (8), 461-464. https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.86

Анотація

Метою роботи є аналіз специфіки творчих пошуків режисерів та архітекторів у площині театральної сценографії ХХ століття. Акцентовано увагу на більш широкому розумінні поняття «сценографія» в архітектурі. Розглянуто сценографічну концепцію «залу-трансформеру» В. Мейєрхольда та сценографічні пошуки М. Охлопкова. Виявлено трансформацію грецького амфітеатру в театр open air та використання в режисерських постановках реального сценічного простору (природний ландшафт). Доведено, що зал-трансформер є квінтесенцією всіх основних напрямів розвитку сценографії, що знайшов відображення в сучасному театрі.

https://doi.org/10.36074/grail-of-science.24.09.2021.86
PDF

Посилання

Быков В. Е. (1954) Архитектура открытых театров. Москва: Гос. изд. лит. по стр. и арх.

Казарян А. (2014) Архитектурная идея народного дома в Ереване. Вилучено з: http://theatre.sias.ru/upload/voprosy_teatra/2014_1-2_267-279_kazarian.pdf

Смолина К. А. (2010) 100 великих театров мира. Москва: Вече.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.


| Переглядів: 19 | Завантажень: 7 |