ВИКОРИСТАННЯ ГЕОБРЕНДЕНГУ ДЛЯ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ПОСТКОНФЛІКТНОЇ ТЕРІТОРІЇ (ДОСВІД УКРАЇНСЬКОГО ПРИАЗОВ’Я)
PDF

Як цитувати

Романова, А., & Юнаш, Я. (2021). ВИКОРИСТАННЯ ГЕОБРЕНДЕНГУ ДЛЯ ПЕРЕОСМИСЛЕННЯ ПОСТКОНФЛІКТНОЇ ТЕРІТОРІЇ (ДОСВІД УКРАЇНСЬКОГО ПРИАЗОВ’Я). InterConf, (57). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/12649
PDF

Посилання

Mirisaee S.M. and Ahmad Y. Post-war tourism as an urban reconstruction strategy case study: Khorramshahr. International Journal of Tourism Cities. 2018, Vol. 4 No. 1, pp. 81-97. URL: https://doi.org/10.1108/IJTC-07-2017-0039

Romanova A. Ukrainian Tourism: Selling Brand Ukraine to new generation of international tourists. Business Ukraine. 2015. URL: https://cutt.ly/XbJYH8g

Predicting top trends in 2020 in destination marketing. Digital Tourism Think Tank : global platform. URL: https://cutt.ly/NbeT6kY

У Маріуполі презентували туристичний бренд Приазов’я. Укрінформ. Квітень, 2021. URL: https://cutt.ly/WbHEJTL

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 14 | Завантажень: 14 |