МОЖЛИВОСТІ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В МОБІЛЬНИХ ДОДАТКАХ З ІНТЕРАКТИВНИМИ ПІШОХІДНИМИ ТУРАМИ
PDF

Як цитувати

Мізерний, О. (2021). МОЖЛИВОСТІ ГЕЙМІФІКАЦІЇ В МОБІЛЬНИХ ДОДАТКАХ З ІНТЕРАКТИВНИМИ ПІШОХІДНИМИ ТУРАМИ. InterConf. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/13498
PDF

Посилання

How travel apps fuel the consumer journey. / Think with Google. 2016. URL : https://www.thinkwithgoogle.com/advertising-channels/apps/app-marketing-travel-consumer-journey/ (дата звернення: 15.10.2018).

Zichermann G., Cunningham C. Gamification by Design: Implementing Game Mechanics in Web and Mobile Apps. Sebastopol : O’Reilly Media, Inc. in the United States, 2011. 182 p.

Gamification in UX. Increasing User Engagement / Tubik Studio. 2017. URL : https://uxplanet.org/gamification-in-ux-increasing-user-engagement-6437cbf702aa (дата звернення: 15.02.2019).

Bartoli E., Elmi B., Pascuzzi D., Smorti A. Gamification in Tourism. Psychology and Behavioral Science International Journal. Vol. 8, Is. 3. 2018. P. 1–2.

Туник О. М. Гейміфікація як маркетинговий тренд туристичних подорожей. Зб. матеріалів ІV Всеукраїнської наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених «Ефективність підприємницької діяльності: маркетинговий аспект», 2017. С. 60–63.

Introducing Game Mechanics for Gamification / J. Kumar, M. Herger, R. Dam. Interaction Design Foundation. 2017. URL : https://www.interaction-design.org/literature/article/ introducing-game-mechanics-for-gamification (дата звернення: 20.12.2018).

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 4 | Завантажень: 3 |