КРИТЕРІЇ ІННОВАЦІЙНОСТІ НЕСТАНДАРТНИХ ФОРМ РЕКЛАМИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Вікторія Маренич

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Маренич, В. (2021). КРИТЕРІЇ ІННОВАЦІЙНОСТІ НЕСТАНДАРТНИХ ФОРМ РЕКЛАМИ. InterConf, (77). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/14891
Розділ
Статті

Посилання

1. Запредельный маркетинг / по мат. книги Ф. Котлера, Ф. Триаса де Беза «Латеральный маркетинг, новые техники для нахождения прорывных идей» // &Стратегии. № 5, 2006. С. 22-27
2. Кабушкин Н.И. Основы менеджмента: учеб. пособие. 5-е изд. Минск: Новое знание, 2002. 336 с.
3. Єранкін О.О. Періодизація еволюції маркетингу в АПК України та перспективи його розвитку // Економіка АПК, 2008. № 1
4. Аакер Д. Стратегическое рыночное управление [пер. с англ. под ред. С.Г. Божук]. 7-е изд. СПб.: Питер, 2007. 496 с.
5. Демків Я.В. Маркетингові стратегії на високотехнологічних ринках. – URL: http : //www.nbuv.gov.ua/old_jrn/natural/Vnulp/ Logistyka/2010_669/24.pdf.