ПЕРЕВАГИ ТА ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ
PDF

Як цитувати

Мешко, Н., & Пономаренко, Л. (2021). ПЕРЕВАГИ ТА ЕТАПИ СТВОРЕННЯ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА У ЦИФРОВОМУ СЕРЕДОВИЩІ. InterConf, (94). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/17721
PDF

Посилання

Токмакова І.В., Шатохіна Д.А., Мельник С.В. Cтратегічне управління розвитком підприємств в умовах цифровізації економіки / Токмакова І.В., Шатохіна Д.А., Мельник С.В. // Вісник економіки транспорту і промисловості № 64, 2018. С. 283-291

Фіщук В. Цифрова економіка – це реально / В. Фіщук [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http: //biz.nv.ua/ukr/

Lim, S.F.W.T., Jin, X. and Srai, J.S. (2018), "Consumer-driven e-commerce: A literature review, design framework, and research agenda on last-mile logistics models", International Journal of Physical Distribution & Logistics Management, Vol. 48 No. 3, pp. 308- 332. https://doi.org/10.1108/IJPDLM-02-2017-0081

I. Senarathna, M. Warren, W. Yeoh, and S. Salzman, “An empirical study of the influence of different organisation cultures on e-commerce adoption maturity,” In ACIS 2013: Information systems: Transforming the Future: Proceedings of the 24th Australasian Conference on Information Systems (RMIT University, Melbourne, Australia, 2013), edited by Deng, H. and Craig, S., pp. 1-11.

Guo, Feng. "Research on Customer Relationship Management in E-commerce Environment." IOP Conference Series: Earth and Environmental Science. Vol. 693. No. 1. IOP Publishing, 2021.

Hazarika, Bidyut B. and Reza Mousavi. "Review of Cross-Border E-Commerce and Directions for Future Research." JGIM vol.30, no.2 2022: pp.1-18. http://doi.org/10.4018/ JGIM.20220301.oa1

Число користувачів інтернет [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.statista.com/statistics/273018/number-of-internet-users-worldwide/

Цифрова популяція світу [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.statista.com/statistics/617136/digital-population-worldwide/

E-commerce worldwide - statistics & facts [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.statista.com/topics/871/online-shopping/#dossier-chapter1

Компаниец В.В. Развитие и будущее экономики на основе цифровых технологий: критическое осмысление / В.В. Компаниец // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2018. - № 61. - С. 36-46

Баніт. О. Професійний розвиток менеджерів транснаціональних корпораційу системі неперервної освіти. / Баніт. О. // Електронне наукове фахове видання «Адаптивне управління: теорія і практика». – 2018. - № 4.

Ляшенко В.І. Цифрова модернізація економіки України як можливість проривного розвитку: монографія [Електронний ресурс] / В.І. Ляшенко, О.С. Вишневський. – Київ, 2018. – 252 с. – Режим доступу: http://iep.com.ua/7/Lyashenko_Vishnevsky_ 2018.pdf

Li, Linze and Jun Zhang. "Research and Analysis of an Enterprise E-Commerce Marketing System Under the Big Data Environment." JOEUC vol.33, no.6 2021: pp.1-19. http://doi.org/10.4018/JOEUC.20211101.oa15

Schiller H, Lekander M, Rajaleid K, Hellgren C, Åkerstedt T, Barck-Holst P, Kecklund G. The impact of reduced worktime on sleep and perceived stress - a group randomized intervention study using diary data. Scand J Work Environ Health. 2017 Mar 1;43(2):109-116. doi: 10.5271/sjweh.3610. Epub 2016 Dec 12. PMID: 27942734.

Бойчик І.М Економіка підприємства: підручник. / І.М.Бойчик. – К.: Кондор -Видавництво, 2016. – 378 с.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 13 | Завантажень: 27 |