EDUCATIONAL IMPACT OF USING MOODLE AS AN E-LEARNING TOOL FOR ASSESSING STUDENTS LEARNING
PDF

Як цитувати

Bîrlea, S. (2021). EDUCATIONAL IMPACT OF USING MOODLE AS AN E-LEARNING TOOL FOR ASSESSING STUDENTS LEARNING. InterConf, (94). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/17739
PDF

Посилання

Paloff, R., & Pratt, K. (2009). Assessing the online learner: Resources and strategies for faculty. San Francisco, CA: Jossey-Bass.

Papanastasious, E.C. and C. Angeli. (2008). Evaluating the use of ICT in education: Psychometric properties of the survey of factors affecting teachers teaching with technology (SFA-T3). Educational Technology & Society, 11(1): 69-86.

Race, P. Brown, S. and Smith, B. (2005). 500 Tips on assessment: 2nd edition, London: Routledge.

Ryan, R. C. (2000). Student assessment comparison of lecture and online construction equipment and methods classes. THEjournal, 27(6), 78-83.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 9 | Завантажень: 8 |