ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНИХ ЗАХОДІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «БІОЛОГІЧНА ХІМІЯ»
PDF

Як цитувати

Красільнікова, О., & Кравченко, Г. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЬНИХ ЗАХОДІВ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ «БІОЛОГІЧНА ХІМІЯ». InterConf, (94). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/17748
PDF

Посилання

Lean Q. Y. Online versus classroom learning in pharmacy education: Students’ preference and readiness / Q. Y. Lean, L. C. Ming, Y. Y. Wong, et al. // Pharmacy Education, 2020; 20 (1) 19 – 27.

Kulkarni S. P. Combination of Multiple Teaching Tools in learning Biochemistry: Perceptions of Medical Undergraduate Students / S. P. Kulkarni, V. S. Patil, V. P. Patil, et al. // Indian Journal of Medical Biochemistry, January-June 2018; 22(1):41-46.

Mynbayeva A. Chapter 1 – Pedagogy of the Twenty-First Century: Innovative Teaching Methods / A. Mynbayeva, Z. Sadvakassova, B. Akshalova // New Pedagogical Challenges in the 21st Century - Contributions of Research in Education http://dx.doi.org/ 10.5772/intechopen.72341 - 19 p.

Galvao T. F. Problem-Based Learning in Pharmaceutical Education: A Systematic Review and Meta-Analysis / T. F. Galvao, M. T. Silva, C. S. Neiva, et al. // The Scientific World Journal Volume 2014, Article ID 578382, 7 pages http://dx.doi.org/10.1155/2014/578382

O’Hare C. A Narrative Overview of the Effectiveness of E-Learning in Pharmacy Education / C. O’Hare, B. Girvin // Journal of Pharmacy Practice and Pharmaceutical Sciences 2018(1): 09-23

Yang N. eLearning for Quality Teaching in Higher Education Springer Nature: Teachers' Perception, Practice, and Interventions, 2020 – 163 p.

Raes A. A systematic literature review on synchronous hybrid learning: gaps identified / A. Raes, L. Detienne, I. Windey, et al. // Learning Environments Research 2019 https://doi.org/10.1007/s10984-019-09303-z 22 p.

Knowing What Students Know: The Science and Design of Educational Assessment (2001) National Research Council 2001. Washington, DC: The National Academies James W. Pellegrino, Naomi Chudowsky, and Robert Glaser, Editors 382 pages Press. https://doi.org/10.17226/10019.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 1 | Завантажень: 2 |