РОЗРОБКА І МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОРІВНЕВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ «МИЛОВАРІННЯ» У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ»
PDF

Як цитувати

Кучер, А. (2021). РОЗРОБКА І МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ РІЗНОРІВНЕВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ УЧНІВ ПРИ ВИВЧЕННІ РОЗДІЛУ «МИЛОВАРІННЯ» У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ». InterConf, (94). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/17750
PDF

Посилання

Терeщук Г.В. Диференційовані освітні завдання як засіб індивідуального підходу до учнів // Трудова підготовка в закладах освіти. – 1998. – № 4(11). –

https://urok.osvita.ua/matеrials/edu_technology/31566/

Якубовський Т. Розвиток творчих здібностей учнів // Трудова підготовка в закладах середньої освіти. – 2001. – № 3. –

https://studizba.com/files/show/doc/40121-5-116099.html

Братинич О. Реалізація диференційованого навчання в умовах комбінованого уроку // Рідна школа. – 2000. – № 11.-

https://urok.osvita.ua/materials/edu_technology/33566/

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 1 | Завантажень: 1 |