ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ АКТИВНОСТІ
PDF

Як цитувати

Косюга, В. (2021). ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ АКТИВНОСТІ. InterConf, (39). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/7835
PDF

Посилання

Гудзь О.Є. Цифрова економіка: зміна цінностей та орієнтирів управління підприємствами. Економіка. Менеджмент. Бізнес, 2019. № 2 (24), 2018. С. 4-12.

Dupoux E. Cognitive Science in the era of Artificial Intelligence: A roadmap for reverse-engineering the infant language-learner. Cognition. 2016. 173, P. 43-59.

Павленко І. Г. Комунікаційна політика як елемент системи маркетингу підприємства у процесах сучасного комунікаційного суспільства. Академічний огляд. 2013. № 1. С. 109-114.

Сірко А. В. Цифрова трансформація економіки, бізнесу та управління: можливості та виклики. Особливості соціально-економічного поступу національної економіки в умовах інформаційно-технологічних викликів: колективна монографія / За наук. ред. к.е.н., проф. Квасній Л.Г., к.е.н., доц. Татомир І.Л. Трускавець : Посвіт, 2020. С. 269 -278.

Gontareva I., Babenko V., Yevtushenko V., Voloshko N., Oliynyk Y. Efficiency of Information Management and Analysis for Industrial Entrepreneurship. Journal of Information Technology Management, 2020. 12(3). Р. 4-13.

Державна служба статистики України: статистична інформація. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 3 | Завантажень: 13 |