РОЛЬ ЭКСПОРТНЫХ АГЕНСТВ В РАЗВИТИЕ ЭКСПОРТНОГО ПОТЕНЦИАЛА В ОПЫТЕ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН
PDF

Як цитувати

Кодиржонов, А. (2021). РОЛЬ ЭКСПОРТНЫХ АГЕНСТВ В РАЗВИТИЕ ЭКСПОРТНОГО ПОТЕНЦИАЛА В ОПЫТЕ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН. InterConf, (39). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/7847
PDF

Посилання

Rose, A. K. (2007): “The foreign service and foreign trade: embassies as export promotion”, World Economy 30, pp. 22-38.

Lederman, D., Olarreaga, M. and Payton, L. (2010): “Export promotion agencies: Do they work”, Journal of Development Economics 91, pp. 257-265.

Salvador G.P, Rafael L.V., José A.S., Francisco R.S. Regional Export Promotion Offices And Trade Margins. 2012.

Álvarez, R. E. and Crespi, G. T. (2000): “Exporter performance and promotion instruments: Chilean empirical evidence”, Estudios de Economía, 27, pp. 225-241.

Volpe-Martincus, C. V. and Carballo, J. (2008): “Is export promotion effective in developing countries? Firm-level evidence on the intensive and extensive margins of exports?”, Journal of International Economics, 76, pp.. 89-106.

Van Biesebroeck, J., Yu, E. and Chen, S. (2010): The impact of trade promotion services on Canadian exporter performance. CES- Discussion paper series DPS10.14, pp. 1-46.

Volpe-Martincus, Ch. and Carballo, J. (2010a): "Entering new country and product markets: Does export promotion help?", Review of World Economics, 146, pp. 437-467.

Volpe-Martincus, C. V. and Carballo, J. and Gallo, A. (2010): “The impact of export promotion institutions on trade: Is it the intensive or the extensive margin?”, Applied Economics Letters, 18 (2), pp. 1-6.

Álvarez, R. (2004): “Explaining export success: firm characteristics and spillover effects", World Development, 35, pp. 377-393.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 4 | Завантажень: 5 |