ВИКОРИСТАННЯ КРАУД-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
PDF

Як цитувати

Цурська, Б. (2021). ВИКОРИСТАННЯ КРАУД-ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ. InterConf, (39). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/7881
PDF

Посилання

Нова реальність і ключові тренди ритейлу в період після COVID-19 - звіт KPMG. 22.05.2020р. URL:https://home.kpmg/ua/uk/home/media/press-releases/2020/05/nova-realnist.html (дата звернення 18.12.2020р.)

Сергій Гаспарян, Автор 01.09.2020р. Ритейл: як зміниться галузь після пандемії? URL:https://home.kpmg/ua/uk/blogs/home/posts/2020/08/retail-changes-after-pandemic.html (дата звернення 20.12.2020р.)

Олександр Зозульов. Крауд-технології в управлінні маркетинговими комунікаціями підприємства. Журнал Маркетинг в Україні №4 2016р. ст. 17-24.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 0 | Завантажень: 10 |