МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КІНОТЕАТРУ
PDF

Як цитувати

Штанова, А. (2021). МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ КІНОТЕАТРУ. InterConf, (39). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/7882
PDF

Посилання

Anholt S. Brand new justice: how branding places and products can help the developing world. – rev. ed. – Amsterdam : Butterworth Heinemann, 2005. – 173 p.

Грабченко А.І., Федорович В.О., Гаращенко Я.М. навч. пос. Методи наукових досліджень. Харків. 2007.

Baker Michael J. Marketing Strategy and Management / Michael J. Baker. – Palgrave Macmillan, 2007. – 542 p.

Кириченко О.М., Мігдальський А.В.. Методи оцінювання конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка 2. 2017. Режим доступу : http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5428.

Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія, практика: монографія. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т 493, 13. 2008.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 4 | Завантажень: 2 |