ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЙНІ ПРОЯВИ» У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
PDF

Як цитувати

Бобро, Л., & Бобро, А. (2021). ХАРАКТЕРИСТИКА ПОНЯТТЯ «НЕГАТИВНІ ЕМОЦІЙНІ ПРОЯВИ» У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТА УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ. InterConf, (39). вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/interconf/article/view/7909
PDF

Посилання

Изард К. Эмоции человека. СПб: Изд-во Питер, 2000. с. 34.

Вилюнас В. К. Психология эмоциональных явлений. М.: Изд-во МГУ, 1976. с. 35.

Додонов Б. И. Эмоция как ценность. М.: Политиздат, 1978. 272 с.

Трухин И. А. Эмоциональность как причина заблуждений // Практична психологія та соціальна робота. 2008. №11. С.65-71.

Дьяконов Г. В. Интерсубьектно-диалогическая концепция чувств и эмоций. Новая методика исследования «Поле чувств» // Практична психологія та соціальна робота. 2009. №4. С. 34-49.

Овчаренко Е.Р. Педагогические условия развития эмпатии у детей дошкольного и младшего школьного возраста : дисс. … канд. пед. наук : 13.00.01. Волгоград. 2003. 196 с.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 1 | Завантажень: 6 |