ПРАКТИЧНА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ

Як цитувати

Дунчич , І. (2021). ПРАКТИЧНА ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Матеріали конференцій Молодіжної наукової ліги. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/article/view/13032

Посилання

Дем’яненко Н.М. & Кравченко І.М. (2010) Учительські інститути в системі педагогічної освіти України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). Київ: Фенікс.

Дем’яненко Н.М. & Прудченко І.І. (2005) Історія вищої жіночої освіти в Україні: Київський Фребелівський педагогічний інститут (1907 – 1920 рр.). Київ: Видавець Л.Галіцина.

Кравченко І.М. (2020) Взаємодія «школа – педагогічний заклад освіти»: історико-педагогічний аспект. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, (70), 22 – 27. Вилучено з: http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2020/70/part_2/5.pdf

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 14 | |