ЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ ВІД РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ

Як цитувати

Ієвлєва , Ю., & Борисенко , К. (2021). ЗАЛЕЖНІСТЬ ЯКОСТІ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ГЕОГРАФІЇ ВІД РІВНЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ . Матеріали конференцій Молодіжної наукової ліги. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/article/view/16348

Посилання

Жемеров, О. (2009). Актуальні проблеми методики викладання географії у загальноосвітній школі. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії., (10), 80–84. http://dspace.univer.kharkov.ua/handle/123456789/2766

Кочемасова, А. (2017). Проблемы географического образования глазами студентов. European Research: Innovation in Science, Education and Technolog, (3 (26)). https://international conference.ru/images/PDF/2017/26/problems-of-geographical.pdf

Посохова, Л. (2019). До хорошого уроку вчитель готується все життя. Всеосвіта. https://vseosvita.ua/library/statta-do-horosogo-uroku-vcitel-gotuetsa-vse-zitta-148184.html

Санина, С. (2019). Проблемы обучения географии: обзор зарубежных исследований. Современная зарубежная психология., 8(1), 17–27. https://psyjournals.ru/files/97689/ jmfp_2019_n1_Sanina.pdf

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 11 | |