МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОСЛУГ КОМПАНІЇ СФЕРИ ЕСТЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ
PDF

Як цитувати

Снігур, Д., & Святненко, В. (2020). МАРКЕТИНГОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОСЛУГ КОМПАНІЇ СФЕРИ ЕСТЕТИЧНОЇ МЕДИЦИНИ. Матеріали конференцій Молодіжної наукової ліги, 70-71. https://doi.org/10.36074/06.11.2020.v1.02
https://doi.org/10.36074/06.11.2020.v1.02
PDF

Посилання

Білявська М. В. Естетична медицина. Психологічні особливості. Науково-практичний журнал «Економіка і право охорони здоров’я». - 2018. - №2 (8). - С. 91-92

Івашків Т. Маркетинг медичних послуг та особливості розвитку ринку медичних установ в умовах трансформації економіки. Економіка Криму. 2013. № 1(42). С. 363–367.

Сержук А. Комплекс маркетингу на ринку охорони здоров’я. Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. 2015. № 2 (71). С. 23–28.

Полковниченко С., Шкулепіна А. Маркетингове забезпечення сфери медичних послуг. Проблеми і перспективи економіки управління. Галузевий аспект розвитку національного господарства. 2019. №4 (20). С. 176-186

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 10 | Завантажень: 11 |