РОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТОРІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ
PDF

Як цитувати

Бараник, В., & Ільєв, І. (2020). РОЗРОБКА МОБІЛЬНОГО ДОДАТКУ ДЛЯ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ МЕРЧАНДАЙЗИНГУ ТОРІВЕЛЬНОЇ КОМПАНІЇ. Матеріали конференцій Молодіжної наукової ліги, 53-54. https://doi.org/10.36074/06.11.2020.v2.07
https://doi.org/10.36074/06.11.2020.v2.07
PDF

Посилання

Дейтел П. & Дейтел Х. & Уолд А. (2016) Android для разработчиков. Вилучено з: https://www.ozon.ru/context/detail/id/136331151.

Канаян К.Г. (2012) Мерчандайзинг. Москва: РИП-холдинг.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 12 | Завантажень: 8 |