ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ В ТЕАТРАЛІЗОВАНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
PDF

Як цитувати

Бантюк, Л., & Ходунова, В. (2020). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДОШКІЛЬНИКІВ В ТЕАТРАЛІЗОВАНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Матеріали конференцій Молодіжної наукової ліги, 37-38. вилучено із https://ojs.ukrlogos.in.ua/index.php/liga/article/view/5489
PDF

Посилання

Аніщенко Н. (2014) Вплив музично-театральної діяльності на розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку. Педагогічні інновації: ідеї, реалії, перспективи, (1) 62-70.

Каньоса Н. (2017) Творчий розвиток дітей дошкільного віку засобами театрально-мовленнєвої діяльності. Педагогічна освіта: теорія і практика, (23(2)), 172-178.

Кардаш І. (2016) Театралізовані ігри як засіб формування творчої особистості дітей дошкільного віку. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, (2), 88-92.

Олійник О. М. (2011) Педагогічні можливості театралізованих ігор у формуванні творчої активності дітей старшого дошкільного віку. Педагогічна освіта: теорія і практика, (7), 324-327.

Ветлугина Н. А. (1974) Художественное творчество в детском саду [Текст] – М., 175.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 10 | Завантажень: 11 |