ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ МАЙБУТНІХ ДОШКІЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ
PDF

Як цитувати

Волинець , Ю., & Стаднік , Н. (2021). ДОСЛІДНИЦЬКІ УМІННЯ МАЙБУТНІХ ДОШКІЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ: СУТНІСТЬ ТА КЛАСИФІКАЦІЯ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-11.06.2021.v1.47
https://doi.org/10.36074/logos-11.06.2021.v1.47
PDF

Посилання

Волинець, Ю.О. & Стаднік, Н.В. (2020). Упровадження інформаційних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх дошкільних педагогів. Народна освіта. 2 (41). Вилучено з https://www.narodnaosvita.kiev.ua/?page_id=6229.

Волинець, Ю.О. & Стаднік, Н.В. (2018). Етапи формування готовності майбутніх дошкільних педагогів до дослідницької діяльності. Педагогічні науки. № 1 (60). 44-48.

Кононко, О.Л. (2002). Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід). Київ : Стилос.

Раєвська, І.М. (2009). Орієнтовна модель розвитку дослідницьких умінь учителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. Педагогіка, психологія і соціологія. Донецьк, 2009. (6). 88-92.

Фалько, М.І. (2005). Формування дослідницьких умінь майбутніх учителів музики у вищих педагогічних закладах освіти (дис. ... канд. пед. наук). Сумський держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. Суми, Україна.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 25 | Завантажень: 7 |