ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
PDF

Як цитувати

Богачова , О., & Гарус , А. (2021). ПРОБЛЕМИ ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Збірник наукових праць ΛΌГOΣ. https://doi.org/10.36074/logos-11.06.2021.v1.52
https://doi.org/10.36074/logos-11.06.2021.v1.52
PDF

Посилання

Воротникова, І. П., & Чайковська, Н. В. (2020). К. Дистанційне навчання: виклики, результати та перспективи. Порадник. Київ. ун-т ім. Б. Грінченка.

Лотоцька, А., & Пасічник, О. (2020). Організація дистанційного навчання в школі: методичні рекомендації.

Пономаренко, Т. І. (2020). Психологічні особливості організації дистанційного навчання в школі в умовах світової пандемії. Рекомендовано до друку рішенням Вченої ради факультету психології Національного педагогічного університету імені МП Драгоманова (протокол № 10 від 5 травня 2020 р.).172.

Creative Commons License

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

| Переглядів: 20 | Завантажень: 7 |